loading...
سرفیس استوک
کوهستان بازدید : 37 سه شنبه 23 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

کیفیت بهتر لپ ‌تاپ استوک 

بد نیست بدانید که لپ تاپ های استوک از نظر کیفیت قطعات با لپ تاپ‌ های آکبند موجود در بازار ایران متفاوت می‌باشند و به همین دلیل است که این وسایل معمولاً از عمر مفید بیشتری برخوردار هستند و خریداران می‌توانند با خرید یک لپ ‌تاپ استوک از کیفیت بالای قطعات آن در کنار سایر مزایا بهره‌مند شوند . این مزیت در رابطه با مانیتور استوک و کیس استوکhttps://cutt.ly/btejaAi نیز صادق است و بسیاری از این لوازم الکتریکی و دیجیتال جزو محصولات استوک اروپایی و آمریکایی می‌باشند .

 

قیمت کم‌تر لپ ‌تاپ دست دوم

لپ ‌تاپ های استوک معمولا با قیمت کم‌تری نسبت به لپ ‌تاپ‌های آکبند به بازار عرضه می‌شوند . استوکالا با ارائه این محصولات  ، در تلاش است این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورد تا با پرداخت هزینه کمتر ، بتوانند اقدام به خرید کالای مورد نظر خود نمایند . برای مشاهده جدیدترین ، پرطرفدارترین و اقتصادی ترین محصولات موجود در استوکالا می توانید بر روی اینجا کلیک کنید .

 

تضمین کیفیت لپ تاپ استوک

در استوکالا تمامی کالاها در بخش کنترل کیفی ، زیر نظر کادری مجرب ،  با دقت بررسی و تست می شوند تا از وجود ایرادات احتمالی در این دستگاه جلوگیری شود . به همین دلیل است که احتمال خراب شدن یک لپ تاپ و کیس استوک به شدت کاهش می‌یابد .

 

فروشگاه اینترنتی استوکالا یکی از معتبر‌ترین فروشگاه‌های عرضه کننده‌ی لپ تاپ ، کیس ، مانیتور و سرور استوک محسوب می‌شود که علاوه بر تضمین کیفیت کالا ، با ارائه 10 روز مهلت تست این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده تا با ضریب اطمینان بالایی اقدام به خرید نمایند و لذت استفاده از یک کالای دیجیتال باکیفیت و کارآمد را تجربه کنند .

در این مقاله قصد داریم تا با ارائه نکاتی که در هنگام خرید لپ تاپ استوک باید در نظر داشته باشید ، شما را در پیدا کردن کالای مورد نظرتان یاری کنیم .

در مقاله مزایای خرید لپ تاپ استوک ؛ هزینه کمتر و کیفیت بهتر ! در رابطه با اینکه کالای استوک در اصل به چه چیزی اطلاق می شود ، توضیح دادیم . هم چنین توضیح داده شد که از جمله مزایای خرید لپ تاپ استوک ، کیفیت بهتر آن ، قیمت کمتر و تضمین کیفیت لپ تاپ استوک است .

 

یکی از مواردی که در هنگام خرید لپ تاپ استوک (لپ تاپ دست دوم) باید در نظر داشته باشید ، داشتن دانش کافی در زمینه کامپیوتر و قطعات آن است . بنابراین در همین ابتدا به شما توصیه می کنم که چنانچه سر رشته‌ای از قطعات الکتریکی ندارید ، حتما از یک فرد متخصص و مورد اطمینان در این زمینه مشورت بگیرید . توجه داشته باشید که خرید لپ تاپ دست دوم در صورت رعایت نکات مربوطه می‌تواند مزایای مالی فروانی را برای شما به همراه داشته باشد و شما با خرید این لپhttps://bit.ly/39qmVNm تاپ ها می‌توانید از کیفیت بسیار بالاتر آن‌ها نسبت به سایر محصولات بهره‌مند شوید .

 

هنگام خرید لپ تاپ استوک به چند نکته توجه داشته باشید :

سالم بودن مانیتور لپ تاپ دست دوم :

سالم بودن مانیتور یک لپ تاپ استوک از جمله مواردی است که دارای اهمیت بسیار فراوانی است . برای اینکه از سلامت مانیتور اطمینان حاصل کنید ، چندین مرتبه میزان نور آن را ، در شرایط نور کم و زیاد تغییر دهید و کیفیت صفحه نمایش را در حالت های متفاوت بررسی کنید . انجام این کار ، به شما کمک می کند تا اگر پیکسل سوخته ای بر روی مانیتور وجود دارد ، تشخیص دهید و کیفیت صفحه نمایش را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهید . همچنین اگر در حاشیه های لپ تاپ استوک ، متوجه نشتی نور شدید ، از خرید آن خودداری نمایید . این مساله نشان دهنده این است که به لپ تاپ یا مانیتور آن ، ضربه وارد شده است و احتمال خراب شدن آن را به شدت افزایش می دهد . البته این تست را در هنگام خرید مانیتور استوک نیز می توانید انجام دهید و سالم بودن آن به این ترتیب ، اطمینان حاصل نمایید .

 

تست لپ تاپ استوک  از نظر سلامت مانیتور - فروشگاه اینترنتی استوکالا

 

سالم بودن پورت های ورودی و خروجی :

باید توجه داشته باشید که تمامی پورت های یک لپ تاپ به طور مستقیم به مادربورد آن متصل هستند و معمولا این پورت ها قابلیت تعویض ندارند ، یا اگر هم قابل تعویض باشند ، می توانند هزینه زیادی را به شما تحمیل کنند . بنابراین در هنگام خرید لپ تاپ دست دوم دقت داشته باشید که تمامی پورت های آن ، از جمله پورت های USB و HDMI سالم هستند و به خوبی کار می کنند . اگر لپ تاپ استوک مورد نظر شما ، از این ظر دچار ایراد بود ، بهتر است که از خرید آن صرف نظر کنید .

سالم بودن پورت های ورودی و خروجی لپ تاپ استوک - فروشگاه اینترنتی استوکالا

 

سالم بودن باتری و کیبورد لپ تاپ استوک :

باتری لپ تاپ از جمله قطعاتی است که در صورت خراب بودن ، هزینه سنگینی را برایتان رقم خواهد زد . بنابراین در هنگام خرید از فروشنده بخواهید که در مدت زمان نصب سیستم عامل و درایورهای مربوطه ،http://urly.ir/6AVKW لپ تاپ را به شارژ نزند و به این ترتیب تا حدی از سلامت باتری اطمینان پیدا کنید . اگر باتری شارژ کافی نداشت ، حتما در اولین فرصت خودتان آن را تست کنید . همچنین دقت داشته باشید که کیبورد لپ تاپ دست دوم ، سالم باشد و تمامی دکمه ها و تاچ پد آن به درستی کار کنند .

 

سابقه ، اعتبار و درصد رضایت مشتریان قبلی از خدمات پس از فروش :

حتی اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که دارای دانش کافی در زمینه کامپیوتر و قطعات کامپیوتری هستند ، ضروری است که در هنگام خرید لپ تاپ استوک ، از فروشگاهی اقدام به خرید نمایید که دارای سابقه خوبی باشد و از اعتبار بالایی برخوردار باشد . برای اینکه مطمئن شوید که فروشگاه معتبری را انتخاب کرده اید ، می توانید درصد رضایت مشتریان قبلی ، از خدمات پس از فروش و نحوه ارائه گارانتی را ، به عنوان معیار و شاخص خود قرار دهید . بهتر است که دستگاهی که خریداری می کنید دارای مهلت تست نیز باشد تا بتوانید وضعیت فنی دستگاه را به طور کامل بررسی کنید و از سلامت آن ، به طور کامل اطمینان حاصل کنید .

 

تست لپ تاپ استوک  از نظر عملکرد هارد ، پردازنده ، کارت گرافیک و حافظه رم - فروشگاه اینترنتی استوکالا

 

در فروشگاه اینترنتی استوکالا ، تمامی محصولات علاوه بر موارد فوق ، از نظر عملکرد هارد ، پردازنده ، کارت گرافیک و حافظه رم نیز ، توسط نرم افزارهای مخصوص مورد بررسی کامل قرار می گیرند . تمامی این تست ها و بررسی ها قبل از خرید شما توسط کارشناسان این مجموعه انجام شده است و در صورت مواجهه با موارد خاص یا مشکلات فنی احتمالی ، می توانید از خدمات متمایز گارانتی استوکالا (تعویض کالا یا قطعه) بهره مند شوید .

 

به یاد داشته باشید ملاک قیمت یک کالای استوک ، فقط مدل و مشخصات سخت افزاری آن نیست . درجه کیفی (گرید) ، وضعیت ظاهری و کارکرد کالا ، کشور استوک کننده ، اورجینال و غیر تعمیری بودن کالا نقش مهمی در تعیین قیمت یک کالای استوک دارد .غالب کاربران ترجیح می دهند که مبلغ بیشتری پرداخت کنند ، ولی محصولی با کیفیت و مشابه نو خریداری کنند .

اگر با توجه به نیاز خود و میزان هزینه ای که در نظر گرفته اید ، مشاوره و انتخاب صحیحی داشته باشید ، می توانید سال ها از کامپیوتر یا لپ تاپ استوک خود لذت ببرید و با رضایت کامل این محصولات را به دوستان خود نیز پیشنهاد دهید . مخصوصا در شرایطی که اختلاف کیفیت و قیمت کالاهای استوک با نمونه های آکبند موجود در بازار چشمگیر و غیرقابل چشم پوشی می باشد .

منبع : https://irantems.blogsky.com/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 21,586
  • بازدید کلی : 35,088